Pages

Tasty and Easy

Breads Cakes Chicken Cookies Desserts Drinks Eggs Fish & Seafoods Kuih Meat Muffins Pasta and Noodles Rice Breads Vegetables

Tuesday, January 25, 2011

LIKE Cik Mira, LIKE NO.73

Assalamualaikum! 
Cik Mira nak mengucapkan Terima Kasih! Thank You! Xie Xie! Syukron! Arigato! kepada kawan-kawan yang sudi baca kisah My Dreams "Wedding"
Amat sangat menghargainya. Yela kan, Ceritera Cik Mira tuh sebenarnya tak ada sapa pun yang singgah. hehehe sekadar blog untuk meluahkan perasaan atau menulis sesuatu bila perlu. Tapi sejak Cik Mira menyertai contest What's Hot is Gettin' Hotter, trafik blog meningkat secara mendadak. hehehe. Paling dasyat adalah pada masa baru submit entry dalam 5minit macam tuh, dan mungkin jugak sebab CST ada post kat wall "Sangat rajin penulis blog ini mengedit gambar". hihihi walaupun ia sekadar wall post, tapi rasa sangat terharu... huhu thank you CST!


Dan dalam masa sehari juga ada 500 lebih visitors. Ha, terkejut beb! hehe ada la jugak feeling-feeling macam blogger hebat. Hehehe rasa hari itu sangat menggumbirakan. hahaha My CintaSayangIluvu pun terpaksa redha dengan keadaan Cik Mira yang tengah perasan famous untuk sehari ja. hehehe jadilah.
Ok jadi dah tahu la kan Ceritera Cik Mira perasan sebagai famous blogger dalam masa sehari saja. hehehe
Jika kawan-kawan suka atau merasakan Cik Mira yang comel ini sangat la pandai mengarang kisah yang menarik & membuat presentation di blog, Click like pada entry no.73 kat link di bawah ini ok



(^____^) ~undi anda sangat-sangat dihargai~
TERIMA KASIH!

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails